Vi besökte Top of the Rock igår, underbar utsikt!!:)
Författare: nldev
Warning: Undefined variable $bottom_lines in /home/lillalag/bloggomthailand.se/wp-content/themes/malina/archive.php on line 517
Warning: Undefined variable $bottom_lines in /home/lillalag/bloggomthailand.se/wp-content/themes/malina/archive.php on line 517
Warning: Undefined variable $bottom_lines in /home/lillalag/bloggomthailand.se/wp-content/themes/malina/archive.php on line 517
Warning: Undefined variable $bottom_lines in /home/lillalag/bloggomthailand.se/wp-content/themes/malina/archive.php on line 517
Warning: Undefined variable $bottom_lines in /home/lillalag/bloggomthailand.se/wp-content/themes/malina/archive.php on line 517
Warning: Undefined variable $bottom_lines in /home/lillalag/bloggomthailand.se/wp-content/themes/malina/archive.php on line 517
Vi blev så trötta och lata efter dagens bravader, så vi köpte med oss lite smått och gott upp till rummet
Idag vaknade vi upp till klarblå himmel och sol. Härligt! Vi har haft ca 15 grader. Vi började med att åka upp i Empire State Building, där observation deck ligger på våning 86. Riktigt coolt! Vi gick vidare mot Downtown,där vi bla tog oss en titt på Flatiron Building, som är en riktigt
Undrar när sommaren är påväg? :/



